Hoe gaaf is dit!
Je klant bezoekt je bedrijf bijvoorbeeld op een drukke zaterdagmiddag als passant en wil een proefrit. In de praktijk blijkt dat klanten vaak al heel goed voorbereid zijn om een proefrit te gaan maken. Met de PaceX App scan je het rijbewijs van de klant en heb je binnen 5 seconden de “echte” ID gecheckt: de naam, achternaam, geboortedatum, rijbewijs nummer en geldigheid. Dit wordt allemaal automatisch ingelezen en staat meteen klaar in de app (schrijffouten zijn echt verleden tijd). Je voegt alleen de postcode en huisnummer toe, samen met het emailadres en telefoonnummer van de klant. Dit zijn dezelfde gegevens indien je de auto verkoopt.
Nadat de klant heeft proefgereden en je netjes de proefrit stopt, staat 5 minuten later deze data via een webhook/api datastream in je CRM systeem. Vanuit daar kan je een offerte maken of meteen de deal sluiten na een bakkie koffie en het napraten over de beleving van de klant tijdens de proefrit.
Lead generatie begint bij een eerste “beste” fysieke kennismaking met je bedrijf en elkaars vertrouwen krijgen door een proefrit te maken. Daarnaast gaat het vele malen sneller om deze data op te nemen via de App dan via de pc en het kopieerapparaat (deze verteld je overigens niet of het rijbewijs geldig is of niet vals is).
Dit gaat handiger en sneller, zo is PaceX ook meteen een “hand” terminal om een lead aan te maken. Onderscheid je daarnaast met bedank mails naar de klant na de proefrit, je laat automatisch wat achter in de drukke tijden. Er zal maar net iemand zijn die ’s avonds op de bank nog even terug kijkt in de mail en denkt aan die mooie rij ervaring, en voor de goede deal wil gaan.
Informeer naar de mogelijkheden om op een eenvoudige manier snel naar een offerte of order te gaan + je bent ingedekt voor de verzekering + AVG Proof bezig met persoonsgegevens, mocht er wat gebeuren.
De eerste klant heeft de koppeling al in gebruik. Wil je dit ook? stuur een email met daarin het pakket waarmee je werkt en dan kijken we naar de mogelijkheden.